Admin
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2005
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zielony Dom
|
Wysłany: Pią 7:42, 28 Kwi 2006 Temat postu: Czy wiesz, że... Nr 1 |
|
|
Wspólnota, czyli my wszyscy, płacimy za:
1. Wynajmowany lolal, który jest przeznaczony na biuro dla administracji? Koszt ok 1200 zł miesięcznie.
2. Rachunki telefoniczne administracji. Koszt ok 600 - 900 zł miesięcznie.
3. Materiały piśmiennicze dla administracji np: gumki, ołówki, flamastry, długopisy, linijki, nożyczki itp.
4. Sprzęt komputerowy dla administracji np: programy antywirusowe, mysz optyczna, internet itp.
5. Absolutnie niezbędne rzeczy potrzebne pani administrator: papier toaletowy, dezodorant, mydło w płynie, płyn do mycia naczyń, herbata, kawa, cukier, salaterki, miseczki, łyżeczki, worki na śmieci, wentylator stacjonarny
6. Zamykane szafy na dokumenty. (chyba po to by utrudnić właścicielom dostęp do dokumentów)
Ponadto firma Elinvest otrzymuje czyste wynagrodzenie. Miesięcznie ok 7500 zł.
Czy to jest normalne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|